top of page

OSLO, 11.-12. APRIL 2024

MASTERCLASS
Strategisk innholdsdesign 

bli sertifisert.png

Er du lei av intern synsing og mangel på fokus? Ønskar du deg enkle verktøy for å forenkle, forankre og få framdrift i riktig retning?

Strategisk innhaldsdesign er eit rammeverk og eit sett av metodar for å

  • prioritere utifrå strategi og brukarbehov

  • løyse problem i tverrfagleg samarbeid

  • jobbe kontinuerlig med å skape verdi over tid

 

Dette er enkle metodar som du kan ta i bruk umiddelbart i eigen arbeidskvardag.

 

På kurset jobbar du praktisk med eigne problemstilllingar i tett samarbeid med likesinna, slik at du blir trygg på å rigge og gjennomføre gode prosessar i eigen organisasjon.

Etter kurset vil du sitte igjen med

  • eit intuitivt vegkart for strategisk prioritering utifrå brukarbehov

  • effektive metodar for kvantitativ og kvalitativ brukarinnsikt

  • eit praktisk rammeverk for tverrfaglig samarbeid

  • ein tydeleg prosess for kontinuerlig forbetring

  • felles verktøy i verktøykassa for teamet og organisasjonen

Rammeverket du lærer er enkelt og fleksibelt, slik at det passar godt saman med andre metodar som OKR, Jobs to be done, tenestedesign og smidig produktutvikling:

“Utrolig deilig å ta en kompleks materie ned på jorda. Dette er viktige verktøy i verktøykassa for alle som jobber med digitale tjenester!”

si-illustrasjon.png

Kurset passar for alle fagkompetansar på alle nivåer, inkludert
   

  • UX- og innhaldsdesignarar som ønskar ein felles metodikk som er kompatibel med andre metodar

  • nettredaktørar og kommunikasjonsrådgjevarar som ønsker å involvere nøkkelpersonar i å skape innhald av høg kvalitet

  • produkteigarar og smidigcoachar som ønsker å skape ei felles forståing av prioriteringar i og på tvers av tverrfaglege team

  • konsulentar og marknadsførarar som ønsker å involvere kunden og skape forståelse for prioriteringar i prosjekter

  • leiararar som ønsker å auke digital modenheit og skape eigarskap til strategien i organisasjonen

bottom of page