OSLO, 19.-20. JUNI 2025
MASTERCLASS
Strategisk innholdsdesign

Er du lei av intern synsing og mangel på fokus? Ønskar du deg enkle verktøy for å forenkle, forankre og få framdrift i riktig retning?
Strategisk innhaldsdesign er eit rammeverk og eit sett av metodar for å
​
-
prioritere utifrå strategi og brukarbehov
-
løyse problem i tverrfagleg samarbeid
-
jobbe kontinuerlig med å skape verdi over tid
Dette er enkle metodar som du kan ta i bruk umiddelbart i eigen arbeidskvardag.
På kurset jobbar du praktisk med eigne problemstilllingar i tett samarbeid med likesinna, slik at du blir trygg på å rigge og gjennomføre gode prosessar i eigen organisasjon.
​
Etter kurset vil du sitte igjen med
​
-
eit intuitivt vegkart for strategisk prioritering utifrå brukarbehov
-
effektive metodar for kvantitativ og kvalitativ brukarinnsikt
-
eit praktisk rammeverk for tverrfaglig samarbeid
-
ein tydeleg prosess for kontinuerlig forbetring
-
felles verktøy i verktøykassa for teamet og organisasjonen
​
Rammeverket du lærer er enkelt og fleksibelt, slik at det passar godt saman med andre metodar som toppoppgaver, OKR, Jobs to be done, tenestedesign og smidig produktutvikling:
​
“Utrolig deilig å ta en kompleks materie ned på jorda. Dette er viktige verktøy i verktøykassa for alle som jobber med digitale tjenester!”

Kurset passar for alle fagkompetansar på alle nivåer, inkludert
-
UX- og innhaldsdesignarar som ønskar ein felles metodikk som er kompatibel med andre metodar
-
nettredaktørar og kommunikasjonsrådgjevarar som ønsker å involvere nøkkelpersonar i å skape innhald av høg kvalitet
-
produkteigarar og smidigcoachar som ønsker å skape ei felles forståing av prioriteringar i og på tvers av tverrfaglege team
-
konsulentar og marknadsførarar som ønsker å involvere kunden og skape forståelse for prioriteringar i prosjekter
-
leiarar som ønsker å auke digital modenheit og skape eigarskap til strategien i organisasjonen
Har du spørsmål om kurset?​
​
Kontakt meg på are@kjernekaren.no, 908 70 026 eller book ein kaffiprat.